Comença el Musik N Viu
Des del dia de la revetlla de Sant Joan, 23 de juny, i fins al 12 de juliol el Parc Firal torna a acollir el festival MUSIKNVIU, que arriba a la quarta edició. Durant tres caps de setmana es faran set concerts.
Després de la bona acollida de l'any passat l'organització del MUSIK N VIU instal·la un estand informatiu amb material preventiu sobre el consum de drogues i sobre sexe segur. Es distribuiran gratuïtament preservatius i materials informatius a tots aquells assistents al Festival que passin per l'estand.
A més s'ofereix, per segon any consecutiu, un servei de bus nocturn que cada mitja hora arribarà al Parc Firal i farà el mateix trajecte que la línia 3 (Instituts, piscines municipals, centre-estació bus, hospital...). L'últim autobus sortirà a les 5 h de la matinada. El preu del bitllet, anada i tornada, és d'1 €. D'aquesta manera es promou l'ús del transport públic per "anar de festa".
També es pot accedir a targetes T10 i preservatius realitzant una enquesta que trobareu a la direcció http://www.musiknviu.cat/enquesta.php
El Festival Misk N Viu és una inciativa del Servei de Joventut de l'Ajuntament de Granollers. Si voleu consultar més informació sobre el festival (programació, dates, horaris...): www.musiknviu.cat



